Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Studenci

formularze do pobrania

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Błąd w kompozycji strony docelowej dla modułu "Polecamy również". Prosimy zgłosić ten problem osobie publikującej

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Podania studenckie

Wniosek dla kandydatów na studia 2021/2022 :

wniosek o anulowanie wpisu na listę studentów – rezygnacja przed 1 października

 

Podania należy składać w postaci elektronicznej poprzez USOSweb

UWAGA! W wersji papierowej obowiązują wnioski wymagające własnoręcznego podpisu

Zakładka
DLA STUDENTÓW

Podania

 

 

Instrukcja składania podań w USOSweb

Student applications in USOSweb 

 

  1. DEKLARACJA O ZAMIARZE WYKORZYSTANIA URLOPU STUDENCKIEGO
  2. OŚWIADCZENIE O ZAMIARZE PRZENIESIENIA NA INNĄ UCZELNIĘ
  3. REZYGNACJA Z ZADEKLAROWANEGO PRZEDMIOTU Z POWODU ZMIANY HARMONOGRAMU ZAJĘĆ
  4. PODANIE O AWANS (WPIS NA KOLEJNY ROK STUDIÓW W TYM SAMYM ROKU AKADEMICKIM)
  5. PODANIE O PRZEPROWADZENIE EGZAMINU KOMISYJNEGO
  6. PODANIE O UDZIELENIE URLOPU DZIEKAŃSKIEGO
  7. PODANIE O USPRAWIEDLIWIENIE NIEPRZYSTĄPIENIA DO EGZAMINU
  8. PODANIE O UZYSKANIE WPISU WARUNKOWEGO NA KOLEJNY ROK STUDIÓW
  9. PODANIE O WPIS PO URLOPIE DZIEKAŃSKIM/STUDENCKIM
  10. PODANIE O WYDANIE DUPLIKATU ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ
  11. PODANIE O WYMIANĘ ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ
  12. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ODBYWANIE STUDIÓW WG INDYWIDUALNEGO PLANU STUDIÓW
  13. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PONOWNE POWTARZANIE ROKU
  14. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA POWTARZANIE ROKU STUDIÓW
  15. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PRZENIESIENIE I UZNANIE PUNKTÓW ECTS
  16. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA REALIZACJĘ ZAJĘĆ Z WYŻSZYCH LAT STUDIÓW
  17. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA WYZNACZENIE TRZECIEGO TERMINU EGZAMINU Z DANEGO PRZEDMIOTU W TRAKCIE TEGO SAMEGO ROKU AKADEMICKIEGO
  18. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ZALICZENIE PRZEDMIOTÓW NIEOBJĘTYCH PROGRAMEM STUDIÓW/ REALIZACJĘ CZĘŚCI PROGRAMU STUDIÓW NA INNYCH UCZELNIACH, W TYM TAKŻE ZAGRANICZNYCH
  19. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ZMIANĘ PROMOTORA PRACY DYPLOMOWEJ
  20. PODANIE O ZALICZENIE PRAKTYK STUDENTOM, KTÓRZY POSIADAJĄ UDOKUMENTOWANE DOŚWIADCZENIE ODPOWIADAJĄCE CELOM I EFEKTOM PRAKTYKI
  21. PODANIE O INDYWIDULANY PLAN STUDIÓW
  22. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PRZYGOTOWANIE PRACY DYPLOMOWEJ W JĘZYKU OBCYM
  23. WNIOSEK O ZMIANĘ ADRESU DO DORĘCZEŃ
  24. WNIOSEK O ZMIANĘ NUMERU RACHUNKU BANKOWEGO
  25. WNIOSEK O ZMIANĘ FORMY STUDIÓW ZE STACJONARNYCH NA NIESTACJONARNE
  26. WNIOSEK O ZMIANĘ FORMY STUDIÓW Z NIESTACJONARNYCH NA STACJONARNE

Wniosek o zmianę waruków płatności za studia (przesunięcie terminu płatności, rozłożenie opłaty na raty)

Wniosek o udzielenie zwolnienia z opłat za świadczone usługi edukacyjne

Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy

Rezygnacja ze studiów

Wznowienie studiów

Wniosek o udzielenie zgody na udział w zajęciach prowadzonych w jednostkach WZiKS

Szczegółowe warunki i zasady ubiegania się o IPS

Schemat działania:

Student: 

  1. Student inicjuje formularz https://formularz-ips.wzks.uj.edu.pl/  
  2. Wpisuje swoje dane: imię, nazwisko, adres e-mail oraz powód, dla którego wnioskuje o IPS 
  3. Z dostępnych list wybiera: 
    • kierunek studiów 
    • imię oraz nazwisko prowadzącego przedmiot 
    • nazwę przedmiotu 
  1. Zaznacza rodzaj studiów i rok 
  2. Zaznacza semestr i rok akademicki 
  3. Wysyła formularz używając przycisku „Wyślij podanie” 

Wykładowca: 

Podanie zostaje dostarczone na adres wykładowcy z niezbędnymi informacjami a także odnośnikiem do wstępnie wypełnionego formularza. 
Po wypełnieniu formularza należy użyć przycisku Generuj PDF. Plik pdf można zapisać na dysku w celu wydruku bądź wysłania. 
Wszystkie wiadomości email generowane przez formularz wysyłane są z adresu pmik@uj.edu.pl w imieniu osoby wysyłającej, natomiast w polu Reply to znajduje się adres studenta wypełniającego formularz, dzięki czemu wszystkie odpowiedzi kierowane są właśnie na jego adres.

Link do filmu obrazującego proces generowania formularza:

https://web.microsoftstream.com/video/d9c99ae5-95c7-4ae8-b047-034f677b4dc4 

Szczegółowe warunki i zasady ubiegania się o przeniesienie z innej uczelni lub zmiany kierunku studiów

Formularz zgody na udostępnienie danych osobowych na wniosek pracodawcy

Formularz zgody na udostępnienie danych osobowych osobie trzeciej

Informacja o wskazaniu pełnomocnika do doręczeń w kraju

Szczegółowe warunki i zasady ubiegania się o IPS

Wpis warunkowy na kolejny rok studiów

Pierwsze powtarzanie roku

Ponowne (nadzwyczajne) powtarzanie roku

Wyznaczenie trzeciego terminu egzaminu

Przywrócenie terminu egzaminu

Realizacja przedmiotów awansem

Uznanie przedmiotu do 5 lat

Uznanie przedmiotu powyżej 5 lat

Urlop studencki

Urlop dziekański

Wznowienie studiów

Duplikat legitymacji studenckiej

Podania ogólne

Podanie ogólne do Dyrektora ISP UJ

Podanie ogólne do Z-cy Dyrektora ISP UJ ds. dydaktycznych

Podanie ogólne do Dziekana WZiKS UJ

Podanie ogólne do Prodziekana WZiKS UJ ds. dydaktyki

 

Numer konta bankowego

Oświadczenie dot. numeru konta bankowego

Oświadczenie dot. zmiany dotychczasowego numeru konta bankowego