Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Działalność naukowo-badawcza pracowników ISP UJ

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Publikacja dr hab. Reginy Lenart-Gansiniec, prof UJ "Crowdsourcing in Management Research"

Crowdsourcing in Management Research bada ewoluujący krajobraz badań akademickich w kontekście współczesnych zmian prawnych, społecznych, kulturowych i technologicznych. Książka zagłębia się w zawiłe procesy i wyzwania związane z zarządzaniem inicjatywami crowdsourcingowymi w nauce. Rzuca światło na niezbędne kompetencje wymagane od inicjatorów projektów crowdsourcingowych, oferując praktyczne spostrzeżenia umożliwiające skuteczną realizację. Ponadto tekst eksploruje przyszłe kierunki crowdsourcingu w nauce, biorąc pod uwagę wpływ nowych technologii, takich jak blockchain, cyfrowe opowiadanie historii, grywalizacja, metaświat, rzeczywistość rozszerzona i sztuczna inteligencja. Jako jedno z niewielu dostępnych kompleksowych źródeł, książka ta stanowi cenny przewodnik dla naukowców, badaczy i doktorantów zainteresowanych paradygmatami crowdsourcingu. Kładzie nacisk na dostępność poprzez unikanie niepotrzebnego żargonu i jest adresowany do czytelników niespecjalistycznych, w tym księgarzy i bibliotekarzy. Podkreślono geograficzne i czasowe znaczenie dzieła, zapewniając współczesne spojrzenie na ten temat. Uwzględnienie dobrze znanych i aktualnych studiów przypadków zwiększa przydatność książki, a przełomowa treść zapewnia jej znaczenie w szybko rozwijającej się dziedzinie badań nad zarządzaniem.

Wiecej informacji dotyczących publikacji znajduje się na stronie:

https://www.taylorfrancis.com/books/oa-mono/10.4324/9781003482253/crowdsourcing-management-research-regina-lenart-gansiniec

Crowdsourcing in Management Research explores the evolving landscape of academic research in the context of contemporary legal, social, cultural, and technological shifts. The book delves into the intricate processes and challenges associated with managing crowdsourcing initiatives in science. It sheds light on the essential competencies required by those initiating crowdsourcing projects, offering practical insights for effective implementation. Furthermore, the text explores the future directions of crowdsourcing in science, considering the influence of emerging technologies such as blockchain, digital storytelling, gamification, metaverse, augmented reality, and artificial intelligence. As one of the few comprehensive resources available, the book serves as a valuable guide for scholars, researchers, and graduate students interested in crowdsourcing paradigms. It emphasizes accessibility by avoiding unnecessary jargon and caters to non-specialist readers, including booksellers and librarians. The geographical and temporal relevance of the work is underlined, providing a contemporary perspective on the subject. The inclusion of well-known and topical case studies enhances the book’s relevance, while groundbreaking content ensures its significance in the rapidly evolving field of management research.

More information about the publication is available on the website:

https://www.taylorfrancis.com/books/oa-mono/10.4324/9781003482253/crowdsourcing-management-research-regina-lenart-gansiniec